Klachtenregeling

Als fysiotherapeut streef ik ernaar om hoogwaardige zorg te bieden aan al mijn patiënten. Ik ben toegewijd aan het leveren van een professionele en vriendelijke service.
Ben je ontevreden over mijn diensten? Dan hoor ik dit graag.

Mijn beleid is gebaseerd op de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF). Als lid van het KNGF ben ik gebonden aan de professionele richtlijnen en ethische standaarden die zij hanteren. Je hebt dan ook de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij het KNGF.

Het KNGF moedigt aan om de klacht eerst met de behandelend therapeut te bespreken. Vaak kan een open gesprek al veel verheldering bieden en tot een oplossing leiden. Mocht je echter niet tevreden zijn met de uitkomst van dit gesprek, dan kan je een officiële klacht indienen.

Dit kan door contact op te nemen met het KNGF:
E-mail: klachtenregeling@kngf.nl
Telefoonnummer: 033 – 467 29 00

Jouw klacht zal vertrouwelijk worden behandeld en serieus worden genomen.